NETWORKING Z EKSPERTEM
To cykliczne spotkania dedykowane osobom prowadzącym różnego rodzaju działalność gospodarczą. Prowadzone są w otwartej formule networkingowej, dzięki czemu uczestnicy mają możliwość zapoznania nowych potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. Wartością dodaną tych spotkań są panele eksperckie, podczas których przedsiębiorcy otrzymują wartościową wiedzę pomocną w ich codziennej pracy. Prelegentami są członkowie społeczności biznesowej Expertio, będący specjalistami w swoich dziedzinach.
Temat naszego kolejnego spotkania - "Dotrzeć do klienta - jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta"
18:00 ? 18:15 ? O Expertio: Piotr Jankowski
18:15 ? 19:45 ? Panel eksperta: Sydonia Ottlewska, Patryk Piłat – Brand Nature
Sposobów i możliwości dotarcia do współczesnego konsumenta jest obecnie tak dużo, jak nigdy dotąd.
Z drugiej strony uwaga klientów nigdy jeszcze nie była tak rozproszona. Tysiące komunikatów reklamowych bombardujących nas każdego dnia.
Jak dotrzeć do konsumenta, który jest w ciągłym biegu? Do konsumenta, który korzysta z wielu ekranów (laptop, tablet, smartfon)? Do konsumenta, który nasz komunikat widzi tylko kilka sekund?
19:45 ? 20:10 ? Networking: wymiana wizytówek, otwarta sesja zapoznawcza uczestników wydarzenia
20:10 ? 20:30 ? Losowanie nagród, zakończenie
Miejsce wydarzenia:
Hotel Słoneczny Młyn
ul. Jagiellońska 96, Bydgoszcz
PRELEGENCI
Sydonia Ottlewska
Brand Nature
ODKRYWCA
Od ponad 10 lat zajmuje się odkrywaniem tożsamości marek i marketingiem wizerunkowym. Wydobywa z marek ich niepowtarzalność po to aby przekaz marketingowy był autentyczny, silny, przetrwał lata i dał konkurencyjną przewagę. Najbliższy jest jej marketing 3.0, marketing doświadczeń i marketing kultury. W pracy z marką odnajduje jej prawdziwe talenty i tworzy wielowymiarowe powiązania świadczące o jej unikatowości. Uważa, że potęga odkrycia leży w jego wnętrzu i ma to bardzo silny wymiar biznesowy. Wierzy w autentyczność, która jest jedyną słuszną i skuteczną drogą budowania siły przekazu. Łączy kulturę z biznesem tworząc programy wzajemnego rozwoju. Lubi porządkować chaosy, dzielić się wiedzą i inspirować do zmian. Tworzy wizerunek marki spójny z jej prawdziwą tożsamością dając skuteczne narzędzia komunikacji. Zachwyca się mocą synergii i efektywnej współzależności. W swoich tekstach korzysta z wielu dziedzin, często opiera się na zasadach Structogramu. Pasjonatka muzyki klasycznej, samorozwoju i tanga argentyńskiego. Najlepiej odpoczywa spacerując i obserwując naturę. Najbardziej odważne pomysły przychodzą do niej kiedy umysł pasie się na łące lub na koncertach. Uwielbia pisać.
Patryk Piłat
Brand Nature
STRATEG
Marketing, strategia, generowanie pomysłów oraz innowacje to jego pasje. Dąży w nich do perfekcji wspierając firmy w realizacji ich celów biznesowych. Project manager, badacz i tropiciel mitów w obszarze marketingu. Wierzy w naukę, w społeczną odpowiedzialność biznesu i siłę marek, które potrafią zmieniać świat. Lubi słuchać i opowiadać historie firm, za którymi stoją: pasja, wytrwałość i ponadczasowe wartości. Uzależniony od książek eksperymentator i obserwator. Skoncentrowany na biznesowej użyteczności. Wykorzystuje tylko to, co działa w danym przypadku, w sytuacji konkretnej firmy. Definiuje mierzalne cele, nadzoruje projekty, wdraża rozwiązania i odpowiada za proces zmiany. W swojej pracy korzysta z wielu dziedzin. Szuka modeli, strategii, schematów, powiązań, zasad i koncepcji, a następnie ubiera to w raporty, procedury i wytyczne budujące firmowe know- how. Inspirator. Inicjuje pozytywne zmiany. Propagator marketingu opartego na dowodach. Po pracy najlepiej odpoczywa na świeżym powietrzu w towarzystwie swoich psów. W wolnej chwili udziela się społecznie, odnawia stare meble, majsterkuje oraz praktykuje sztuki walki.
Zarezerwuj swój bilet już teraz. Mamy ograniczoną ilość miejsc
standard
- do 11 czerwca
- prezentacja Expertio – społeczności biznesu
- wartościowa wiedza od ekspertów
- osobiste spotkanie z prelegentami podczas wydarzenia
- networking, czyli poznanie nowych partnerów biznesowych i Twoich przyszłych klientów
- przerwa kawowa